Friday, January 7, 2011

Alright, I'll Talk!

Photobucket


One of my dear, dear friends, Mamarazzi has started co-hosting Friday confessional with Glamazon, and she assures me the confession is good for the soul.  Since my spirits could use a bit of a lift lately I decided to give it a go!

I CONFESS...

I was skeptical.  A lot of people told me that if I did IT, I would get over my cough so much faster.  Tuesday night I broke down.  I did it.  And Wednesday I felt a little better.  So, I did it again on Wednesday night.  And on Thursday I was able to get up, get dressed, make dinner, do laundry, and cross some things off my to do list!  For good measure, I did it again last night.  I feel like a new woman!  Totally worth it!

Vicks on the feet...who knew?!

I CONFESS...

I still have 2 Christmas presents sitting at my house, waiting to be finished.  Christmas in July is totally acceptable, right?

I CONFESS...

I am more than a little nervous about announcing the details of my SUPER SECRET SWAP with the participants.  Like, the idea of doing it makes me nauseous. 

I think the mystery behind it may have built up it's awesomeness to everyone, and it will turn out to be a crushing disappointment. 

At least if almost everyone bails on me, then I can at least count on a few of my closest bloggy and real life friends to stick with it, right?

There is only one spot left.  If you wanna play, you better hurry!

I CONFESS...

My Google Reader has 119 unread post in it.  I keep chipping away at it, but I may end up having to mark them all as read and start fresh. 

I really hate to do that though.


What do YOU have to confess?  Go on and link up.  I'll try not to laugh too hard...

12 comments:

MiMi said...

NO!! Vicks on the feet?! Is that real?! NO!. Okay, I'll try it. Sheesh.
I don't feel good...I got the crud. I might have to try that.
The swap. I wanna...I can't. I wanna tho. And I love you. So if the secret is lame, I still love you. But I doubt it's lame.

Emmy said...

Lol! You dirty girl trying to make us think dirty thoughts...or wait maybe you weren't and I just did ;)

I am sure the swap will be fun so come on someone else join up so we can find out!

Confessing is fun. I have been doing it with Glamazon for a while now.

VandyJ said...

I love the confessions. Makes me feel better as I head into the weekend.

Xazmin said...

We LOVE Vicks! Yes it was a lifesaver when Monkey was super congested. We were skeptical too!

Also, Christmas in July is COMPLETELY acceptable. Promise.

I can't participate in any swaps until all Medical bills are paid (NY resolution - pay necessities before luxeries),but yours sounds super fantastico!

Amy said...

I am a slacker mom. I put Vicks on my daughter's feet when she was sick, and she was getting over it very fast. I didn't put any on my son's feet, and his cold is dragging on and on and on! Hmmm.
I am anxious to hear the details of this super secret swap. I guarantee I will never be let down, as I have never done a swap before, so this will be exciting and fun for me. :)

Beth said...

While I AM excited for the details about the swap, there's no way it could be a disappointment of cause me to bail. The concept of a swap alone makes me all giddy and happy (I love buying and making things for people, even random strangers...though my wallet dislikes the habit), the fact that it may be something unique is doubly cool.
:)

Mamarazzi said...

oh man i was thinking of a whole lot of snot filled sex.

it kinda grossed me out but then again my husband doesn't care if i am all red nosed and snotty, so i figured your husband prolly didn't either and there was a bit of brown chicken brown cow going on!

gonna try the Vicks the next time i am sick...which i hope is never, but i know better than that.

i am still excited about the "swap" it's gonna be rad!

Erinsgobragh said...

Lol too cute girl!

shortmama said...

Vicks on the feet!?

I love the secret swap! Not at all lame!

After my little Christmas break I had around 250 unread posts on the reader! AAAAA! I went to all most recents and commented and then marked rest as read!

Myya said...

I've don the Vicks on the feet too & it worked for me as well. So weird though right? I am sooo behind on my reader too. I am trying to skip, but it is soooo hard. I wanna know what everyone had to say. I hope to get some new posts up on mine soon too. I am such a super slacker lately!

Vivienne said...

I feel like crap. I would smear Vicks on my butt right now if I thought it would work. I'll try the feet first though...

Lisa @ Angels Faces said...

Vicks on the feet is great... and I hope in all your sickness you've tried that Daniel's ointment. If for no other reason than to have a different smell wafting in your poor sick noses!